Vink Recruitment
Vink Recruitment
Vink Recruitment

Management Assistent

Wij zijn een gespecialiseerd detacheringsbureau binnen de energybranche, met een betrokken team op kantoor bestaande uit Recruiters en Officecollega’s. Daarnaast werken we met een grotere groep Interim Professionals die actief zijn bij opdrachtgevers op projectlocaties. Hoewel niet iedereen dagelijks op kantoor is, is er een sterke verbondenheid en samenwerking binnen het hele team.

Onze bedrijfscultuur is informeel, professioneel en mensgericht. We werken met veel verantwoordelijkheid, maar óók met veel vertrouwen. We hechten waarde aan een gezonde balans tussen werk en privé. Veel collega’s hebben jonge gezinnen of staan aan het begin van hun loopbaan. Daarom organiseren we regelmatig activiteiten: met collega’s, partners en gezinnen – van teamuitjes tot familiedagen.

Functieomschrijving

Als Managementassistent ben jij de organisatorische spil binnen het secretariaat. Je ondersteunt op het gebied van administratie, HR en interne communicatie. Denk aan agendabeheer, documentatie, het voorbereiden van arbeidsovereenkomsten, personeelsdossiers, onboarding en het bijhouden van verzuim. Je bent het centrale aanspreekpunt voor collega’s binnen het kantoorteam én voor Interim Professionals.

Binnen het secretariaat stuur je ondersteunend personeel aan. Daarvoor is geen leidinggevende ervaring vereist, maar wel de vaardigheden en persoonlijkheid om hierin te groeien. Je wordt hierin begeleid door een ontwikkelingscoördinator

Functievereisten
  • Een afgeronde mbo+ of hbo-opleiding, bijvoorbeeld in Managementassistentie, HRM of Office Management
  • Enkele jaren ervaring in een ondersteunende, organiserende rol binnen een zakelijke of technische omgeving
  • Affiniteit met de energybranche en projectmatig werken is een pré
  • Zelfstandig, proactief en zorgvuldig – je houdt van overzicht en regie
  • Je beschikt over de communicatieve vaardigheden en het karakter om collega’s aan te sturen (ervaring is niet vereist)
  • Je bent digitaal vaardig (Microsoft Office, CRM- en HR-systemen)
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands; Engels is een plus
Arbeidsvoorwaarden

Naast een afwisselende functie in een informele en professionele organisatie, bieden wij een arbeidsvoorwaardenpakket dat écht bijdraagt aan werkplezier en balans:

  • Salaris tussen €2.800 en €3.800 bruto per maand, afhankelijk van ervaring en achtergrond
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken
  • Vrij op je verjaardag
  • Een jaarlijkse baaldag, gewoon omdat dat soms nodig is
  • Een maand betaald verlof na 5 jaar in dienst (onder voorwaarden)
  • Winstdeling – bij succes delen we samen
  • Regelmatig georganiseerde personeelsuitjes: met het team, met partners of het hele gezin
  • Reiskostenvergoeding, pensioenregeling en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training

Heb je vragen over de functie? Neem gerust contact op met Soraya Swibben 010-318 03 66.